camp rock

pd 10 , 11 dan 12 februari aku ada follow satu perkhemahan ... pada asalnye aku xtaw papepown ... disebabkan ada kekosongan ... maka aku pown mem'volunteer'kan diri aku .... Alhamdulillah ... sepanjang perkhemahan tak ada apa2 perkara yg x dingini berlaku .... mungkin ada sedikit salah paham dan tidak puas hati .... tp kite kene la blajar dr pengalaman ..... jom kite tgk sedikit gambaran disana ...

laluan jungle tracking
otw balek da nie
kanak2 riang
sesi suai kenal
pasang khemah
kopral din n aku
jalan2
sesi pembersihan
panas badan
puncak gunung brembun
snap tyme
standby phase
bbq
jagung bakar gred A
khemah 2
cleaning phase
lokasi p'khemahan


ape yg korang tgk dkt atas 2 adalah perkhemahan kompeni A betalion 3 rejimen 513 ....inilah aktiviti kami ... psang khemah ... jungle tracking ... bbq ... n program mengeratkan silaturahim .. gmbr x tersusun cket .... malas dowh .... hahahahahahaha ..... btw , kalu korang ada plan2 nk camping ... aku syorkan tempat ni .... 24 jam bdan ni vibrate ..... thats all ...
overall 4 star from 6 star

1 comment: